Cerdanya, un estiu per emmarcar – Campanya per atraure el turisme de proximitat

Torre de Riu – Alp

El Consell Comarcal de la Cerdanya ha posat en marxa una campanya per atraure el turisme de proximitat, el turisme català que a causa de la pandèmia de la Covid-19, aquest any aprofitarem per conèixer el nostre país, molts cops oblidat per l’atractiu dels grans viatges.

En confinament que hem patit durant tres mesos ha passat factura a l’economia de la Cerdanya. Segons un estudi de la Universitat de Barcelona, la facturació pel turisme a la comarca ha disminuït en un 46%.

Més enllà de la neu de l’hivern, la Cerdanya té molts altres atractius, un paisatge natural, gastronomia, activitats d’aventura, sol i un gran fons cultural. Aquesta campanya es promou a través de Turisme de Cerdanya i forma part del Pla d’Acció Sectorial del Turisme 2019-2023.

Recepta de Cuina, Com es fa – Trinxat de la Cerdanya

Els establiments ceretans han hagut d’adaptar-se per garantir a tots els visitants les mesures de seguretat necessàries en aquests moments que encara tenim el virus de la Covid-19 rondant pel nostre país.

Segons un estudi de Tourislab, aquest estiu la meitat dels catalans triaran un destí del nostre país per gaudir de les seves vacances, cercant com a principal atractiu, la natura i allunyar-se de les grans aglomeracions i que millor que la Vall de la Cerdanya per trobar la tranquil·litat que necessitem aquest any.

Tags: Cerdanya

Notícies semblants: