Loteries de Catalunya retira un cartell promocional després de les fortes crítiques rebudes a les xarxes socials.

Fa 21 dies que Loteries de Catalunya va publicar el cartell promocional de la Grossa de Nadal i avui mateix l’han retirat després de les fortes crítiques que ha tingut a les xarxes socials.

El lema per promocionar el sorteig de Nadal era: “Et preocupa la distància social? Prova l’ascens social.”

La veritat és que poc afortunat ha estat el creador d’aquest lema i menys en aquests moments en què moltes famílies ho estan passant malament a causa de la crisi econòmica produïda per la pandèmia del Coronavirus.

Vincular la promoció social a un joc d’atzar és injustificable, en primer lloc perquè tots hauríem de tenir cobertes les nostres necessitats bàsiques mitjançant programes socials i no cal fomentar la ludopatia entre la gent menys afavorida que possiblement no podran ni comprar una butlleta que costa 10 €, confiant que siguin afortunats i puguin retallar distàncies socials.

Loteries de Catalunya ha retirat el cartell i ha demanat disculpes pel desafortunat missatge que és incompatible amb la funció social que té la Grossa, recordem que d’ençà que es va crear la loteria catalana, tots els beneficis són destinats a programes socials.

Molts han estat els missatges que s’han publicat a les xarxes socials en aquests 21 dies de difusió del missatge.

https://twitter.com/GPursals/status/1294968427313078304

 

 

Tags: La Grossa

Notícies semblants: