Nestlé ven el 60% del grup Herta a Casa Tarradellas


Casa Tarradellas, l’osonenca empresa líder en el mercat de l’alimentació pel que fa a pizzes i embotits, fundada l’any 1976 per Josep Tarradellas Arcarons, ha fet un pas endavant i ha comprat a Nestlé el 60% del grup de xarcuteria i productes carnis Herta, per uns 400 milions d’euros.

La multinacional suïssa Nestlé, vol desprendre’s de les seves inversions en el sector carni i dedicar-se exclusivament la resta de productes. Al mateix temps Casa Tarradellas augmenta el seu negoci internacional amb aquesta compra.

Herta és líder en productes carnis en el mercat francès i belga, per a la marca catalana, a més d’augmentar la seva presencia a l’exterior, també li afavoreix tenir un soci com Nestlé que continuarà controlant el 40% d’Herta.

La nova seu d’Herta se situarà a Catalunya però la gestió la continuaran fent els mateixos directius de cada país en els que treballa i amb la mateixa plantilla.

Casa Tarradellas l’any passat va facturar 936 milions d’euros, observant un fort augment en els darrers anys. Es plantejaven diversificar més en el mercat espanyol o invertir en l’estranger i han optat per aquesta darrera opció. En un principi no tenen previst vendre productes d’Herta a Espanya.