La Campanya “Barcelona té molt poder” de l’Ajuntament de Barcelona, fa escalfar les xarxes socials.

L’Ajuntament de Barcelona ha fitxat a un nou assessor, es tracta de Nacho Padilla, publicista i director creatiu de l’Ajuntament de Madrid durant el mandat de Manuela Carmena. Padilla cobrarà un sou brut de més de 68.000 € anuals en els que no estan inclosos el que ja ha cobrat per la primera campanya que ha realitzat pel consistori barceloní.

Nacho Padilla és l’autor de la campanya “Barcelona té molt poder” consistent en un cartell i un vídeo d’un minut de durada, pels que ha cobrat 17.309 € a través d’un contracte d’adjudicació directa. Moltes han estat les crítiques d’aquest encàrrec, ja que tan sols el separen 700 € de l’obligatorietat d’adjudicar-lo a través de concurs públic, a partir de 18.000 € s’hauria d’haver tret a concurs.

 

“Barcelona té molt poder” “Ella té molt poder”, són frases de la cançó “La gitana hechizera que Peret va fer per la clausura dels Jocs Olímpics del 92. Amb les frases de la cançó, la campanya vol agrair l’esforç dels ciutadans i donar les gràcies als comerços que no han parat de treballar ni un dia.

Independentment de totes aquestes crítiques, sembla que el disseny tampoc ha convençut a la ciutadania de Barcelona i les xarxes socials s’han omplert de “memes” i crítiques a l’alcaldessa de Barcelona.

 

Tags: Barcelona té molt poder

Notícies semblants: