L’ajuntament de Madrid dins el marc d’una campanya publicitaria de Puma, ha instal·lat unes pilones pels carrers de Madrid decorades com si fossin pilotes del futbol, però el consistori s’ha vist obligat a retirar-les, ja que malgrat que estava senyalitzat, la gent xutava les pilones pensant que eren pilotes de futbol real i es feien mal als peus.
La campanya obra de la multinacional francesa de publicitat, Havas Media Group, pretenia promocionar l’inici de la temporada de futbol durant tota aquesta setmana i per això algunes de les pilones de pedra dels carrers es van pintar d’aquesta manera. Es podien trobar pel centre de la capital com a la plaça Mayor, la Puerta del Sol o la plaça de Callao.
Pel que sembla la gent té moltes ganes de futbol, ja que estaven ben senyalitzades amb un cartell que deia “No golpear, elemento rígido“ i eren d’una mida considerablement més gran que una pilota de futbol.
A pocas horas del comienzo de #LaLiga, #Puma ha presentado los dos balones oficiales, #Accelerate (balón principal) y #Adrenalina (balón para los derbys) con una acción de guerrilla creativa x las calles de Madrid.
La acción fue creada por Havas Media Group y se extenderá 7 días. pic.twitter.com/S52mwVrhLi— Sportbizness 5.0 (@Sportbizness50) September 11, 2020
Looks like PUMA and La Liga have said ⚽ balls to it in Madrid 👍
It's such an obvious idea now I've seen it done. Fair play to whoever in marketing executed it.
(Spotted on my LinkedIn.) pic.twitter.com/iQFl8KJiyZ
— The Kitsman (@The_Kitsman) September 14, 2020