El contundent missatge de Messi a la marxa de Luis Suárez


Finalment Luis Suárez i el Barça han arribat a un acord i el davanter uruguaià ja és jugador de l’Atlètic de Madrid que aquesta tarda mateix podrà vestir la samarreta blanc-i-vermella en la presentació al club matalasser.

Leo Messi ha volgut acomiadar-se públicament del seu gran amic Luis Suárez a través de les xarxes socials amb aquestes contundents paraules, de les que es desprèn si llegim entre línies, l’estat d’ànim i les sensacions que té envers el seu club de tota la vida.

Frases com: 

“Te merecías que te despidan como lo que sos,… Y no que te echen como lo hicieron Pero la verdad que a ésta altura ya no me sorprende nada”

diuen tot el que li està passant pel cap al millor jugador del món i que opina de les formes en què està actuant el Barça.

View this post on Instagram

Ya me venía haciendo la idea pero hoy entré al vestuario y me cayó la ficha de verdad. Que difícil va a ser no seguir compartiendo el día a día con vos, tanto en las canchas como afuera. Los vamos a extrañar muchísimo. Fueron muchos años, muchos mates, comidas, cenas… Muchas cosas que nunca se van a olvidar, todos los días juntos. Va a ser raro verte con otra camiseta y mucho más enfrentarte. Te merecías que te despidan como lo que sos: uno de los jugadores más importantes de la historia del club, consiguiendo cosas importantes tanto en lo grupal como individualmente. Y no que te echen como lo hicieron. Pero la verdad que a esta altura ya no me sorprende nada. Te deseo todo lo mejor en este nuevo desafío. Te quiero mucho, los quiero mucho. Hasta pronto, amigo.

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

Antonella Roccuzzo, la dona de Leo Messi, també ha volgut acomiadar-se de la seva amiga, Sofia Balbi, dona de Luis Suárez i de la seva família amb un missatge a través d’Instagram.