El Camp Nou ja té cognom i el futbol del Barça nou patrocinador

El FC Barcelona i Spotify han arribat a un acord que es formalitzarà aviat en un contracte per tres anys de durada, perquè la plataforma sueca de música en streaming, sigui el patrocinador del futbol blaugrana, un acord que es tancarà per 280 milions d’euros, 93 euros per any.

L’acord consisteix en el patrocini de les samarretes tant de l’equip masculí com el femení, les samarretes d’entrenament i els ‘title rights’ del camp. Spotify substituirà a Rakuten, Beko que tenia la publicitat de les samarretes d’entrenament i Stanley que era el patrocinador de l’equip femení.

A partir de la temporada vinent tots dos equips duran la mateixa publicitat, un pas endavant per igualar l’equip femení al masculí. No obstant això, la novetat més significativa és que el Camp Nou tindrà cognom i a partir de la temporada 2022-2023 es passarà a dir Camp Nou Spotify.

Ja fa dies que els dirigents de Spotify es passegen per Barcelona i se’ls va poder veure en el partit de diumenge passat contra l’Atlètic de Madrid i possiblement avui es formalitzarà el contracte. Des de la seva inauguració, el dia de la Mercè de l’any 1957, el Camp Nou no tenia cognom, els temps avancen i la situació econòmica del club han fet que s’hagi de prendre aquesta decisió.

També us pot interessar:

Avui fa 64 anys que es va inaugurar el Camp Nou (24.09.2019)

Tags: BARÇA, Camp Nopu, Spotify

Notícies semblants: