
Des de fa quatre anys ‘l’Asociación Nacional de Heladeros Artesanos‘ (Anhcea), fa un concurs per triar el millor gelat artesà de tot l’Estat. Per triar el guanyador es valora l’originalitat i la creativitat dels professionals de la gelateria artesana.
La gala d’entrega dels premis s’ha fet aquesta setmana durant la celebració del Certamen InterSICOP celebrat al recinte firal IFEMA de Madrid i el guanyador ha estat Albert Roca de la pastisseria Sant Croi de Barcelona. L’Albert va presentar una elaboració que duia per nom “Viatge a la lluna”, que reproduïa l’escenari de la pel·lícula del mateix nom de George Méliès.
Cada concursant havia de presentar gelats de tres sabors diferents i amb ells preparar diverses elaboracions, com un pastís, copes gelades o una creació singular, amb la que va triomfar l’Albert Roca. Una escultura d’un paisatge lunar, elaboració feta 100% amb productes vegans. Una aposta arriscada que ha donat els seus fruits.
Albert Roca, propietari de dues pastisseries a Barcelona, ja va guanyar el premi al millor croissant de mantega en els anys 2009 i 2018. Trobareu el millor gelat de l’Estat d’aquest any a les Pastisseries Sant Croi del carrer Bassegoda, 56 o del carrer Pàdua, 91 de Barcelona.
Ver esta publicación en Instagram
🍧 Estas han sido las creaciones de los cuatro finalistas del IV Campeonato de España de Heladería Artesana.
¡No te pierdas su entrega de premios en #InterSICOP2022!
📍 Pabellón 14 de @IFEMA MADRID. pic.twitter.com/8TEKR5PFbH
— InterSICOP (@intersicop) February 20, 2022