Aviat tindrem Spotify en català gràcies a l’acord de patrocini amb el Barça. Tots els detalls del contracte.


Aquest matí s’ha celebrat l’assemblea dels socis compromissaris del Barça per ratificar l’acord de patrocini del club per part de la plataforma sueca de música en ‘streaming’ Spotify. En l’assemblea que s’ha fet telemàticament per primer cop a la història del club, han participat 901 socis i sòcies s’ha validat l’acord amb el 89% dels vots a favor: 625 si, 49 no i 27 vots en blanc.

En la compareixença del president Laporta posterior a l’assemblea, ha anunciat molt orgullós que aviat tindrem l’aplicació de Spotify en català, que “és l’idioma oficial del nostre club i de Catalunya”, ha dit Joan Laporta.

El president també ha tingut unes paraules per la Rosalia que amb el seu àlbum Motomami continua batent rècords. En relació amb Spotify és l’artista espanyol amb més reproduccions de la història en les primeres 48 hores del llançament d’un àlbum.

Per un acord de confidencialitat entre ambdues entitats, les xifres oficials del patrocini no s’han fet públiques. L’acord és el següent:

🔵 Spotify apareixerà en les samarretes del primer equip masculí i femení durant quatre temporades a partir de la 2022/2023.

🔴 Spotify apareixerà en les samarretes d’entrenament del primer equip masculí i femení durant tres temporades a partir de la 2022/2023.

🔵 El Camp Nou passarà a ser Spotify Camp Nou a partir del juliol d’aquest any 2022 amb un contracte per dotze anys.

🔴 Hi haurà presència de la marca Spotify en la façana de la Tribuna i en els seients de la graderia del Gol Nord.

El president Laporta ha volgut destacar que és un gran acord pel Barça en aquests moments en què la situació econòmica es va recuperant després de la situació crítica que es va viure a principis de temporada. També ha anunciat que els socis/es i penyistes tindran avantatges en la plataforma Spotify.