Ja tenim la nova samarreta del Barça per la temporada vinent amb Spotify al davant. Us agrada?


Foto: Twitter FC Barcelona

Avui el president Joan Laporta ha visitat la botiga del Barça a la rambla de Canaletes amb motiu de l’estrena de la nova samarreta del club per la temporada 2022-2023 en la que ja podem veure el nou patrocinador, Spotify al davant.

Aquest any Barcelona celebra el 30 aniversari de les Olimpíades del 92 que tant van canviar la ciutat i el FC Barcelona per commemorar aquesta data ha volgut fer una samarreta inspirada en la Barcelona olímpica. Segons expliquen en la web del club blaugrana:

“El disseny de la primera equipació evoca la nova llum que va envair la ciutat de Barcelona amb la creació dels nous espais i la connexió amb el mar representat a través de les diferents llampades de color que es poden apreciar a les franges de la samarreta. Unes franges que alternen amb el grana dues tonalitats de blau, un de marí i un de més clar, precisament per emfatitzar aquesta idea. A més, el blau marí és el protagonista al coll i les mànigues, els pantalons i les mitgetes”.

Durant aquests primers cinc dies la nova samarreta només es podrà trobar a les botigues del Barça, la de la rambla de Canaletes, Camp Nou, Passeig de Gràcia, la Roca Village i les dues de l’aeroport del Prat, una en cada terminal, després es posaran a la venda en la resta d’establiments.

El president Laporta també ha visitat avui el Museu del Barça on es guarda una torxa olímpica que s’exposa com a símbol de la connexió del club amb la Barcelona olímpica. Laporta ha posat amb una samarreta amb el dorsal 92 i el nom de la ciutat per recordar aquell estiu en què el club va cedir a l’organització dels JJOO el Camp Nou i el Palau Blaugrana.

Avui també hem sabut que Jonatan Giraldez ha renovat com a entrenador del Barça femení fins al 2024,  Enhorabona, Jonatan.