El Girona FC està estudiant que els gossos puguin entrar a l’estadi de Montilivi


Foto: Twitter Girona FC @GironaFC

Des de l’any passat el Girona FC porta la publicitat de Gosbi en la seva samarreta. Abans de la tornada a primera divisió van signar un contracte per tres temporades amb la marca d’alimentació per a mascotes nascuda a l’Empordà. Els orígens de Gosbi és l’empresa Rumillet fundada per Ramon Parés Jou l’any 1975, actualment el grup Albian Parès que administra diferents societats, entre elles Gosbi, està dirigit pel fill del fundador, Isaac Parés Grau.

Gosbi no ven en grans superfícies, els seus productes gurmet són distribuïts a través d’una xarxa de 4.000 punts formada per botigues especialitzades en animals i clíniques veterinàries o a través de la seva web amb la venda en línia. La seva especialitat és l’alimentació per a mascotes, però també venen productes nutricionals, d’higiene o de confort pels nostres amics de quatre potes.

L’estreta col·laboració de Gosbi i el Girona FC, va més enllà de la simple esponsorització, els jugadors a més de dur la marca al pit, promocionen diversos lemes relacionats amb les mascotes, com “animal instinct o “animal respect” i publiquen fotografies en companyia de gossos.

Ara el club està estudiant la possibilitat que els gossos puguin entrar a l’estadi de Montilivi, convertint-se així en el primer equip ‘pet friendly(mascota amiga). El club i el seu patrocinador estudien com ho podrien fer perquè els socis i aficionats puguin dur els seus gossos al futbol, els que tindrien un espai reservat per a ells. De moment és una simple proposta, ja que la decisió definitiva depèn de LaLiga, que hauria de donar la seva autorització.