El Barça canvia de logotip pel partit contra el Real Madrid, no lluirà el de Spotify

El FC Barcelona ha anunciat a través del seu perfil de Twitter que el diumenge vinent canviarà de logotip a la samarreta pel partit amb el Real Madrid. No durà el del seu patrocinador oficial Spotify sinó un altre dedicat al cantant nord-americà d’origen canadenc, Drake. La samarreta del Barça lluirà la silueta d’un mussol que caracteritza aquest cantant.

En el contracte de patrocini signat entre el Barça i la plataforma sueca de música en ‘streaming’, ja es preveia que Spotify es reservava el dret a variar el contingut de la publicitat en la part de davant de la samarreta, però fins ara no ho havia fet en cap ocasió.

Ara per celebrar que Drake és el primer cantant que ha traspassat la frontera de 50.000 milions de reproduccions a la plataforma, Spotify ha volgut retre-li homenatge posant el mussol que el caracteritza en la samarreta del Barça, amb motiu del partit amb el Real Madrid, un dels partits més vistos arreu del món.

Després de la derrota davant l’Inter de Milà el passat dimecres, que pràcticament ens deixa fora de la Champions League, tret que ocorri un miracle, esperem que el mussol de Drake ens doni sort i puguem guanyar el clàssic i continuar líders en la Lliga.

Tags: BARÇA, Drake, Spotify

Notícies semblants: