Dos vigilants de Renfe a l’estació de Les Franqueses del Vallès, van retenir, emmanillar i agredir a un noi perquè no portava mascareta, però sí un mocador per tapar-se la boca. En les imatges del vídeo que va gravar la seva parella podem observar que un dels vigilants no porta mascareta i sense guants li tapen la boca al retingut.
També es pot apreciar que un cop immobilitzat amb manilles i amb la boca tapada, un dels vigilants li clava un cop de puny, mentre amenacen a la noia que està gravant els fets, demanant-li que pari de gravar i esborri les imatges.
Renfe ha apartat del servei als dos vigilants, explicant que no toleraran actituds d’aquest tipus.
Mi hija graba, mientras que dos matones a sueldo, pegan a mi yerno, por no llevar la mascarilla que ellos querían.@policia @guardiacivil espero que me echen una mano a encontrar y denunciar a estos dos indeseables….
Esto ha pasado esta mañana en la estación de les franqueses. pic.twitter.com/Ilr1D07cSE— Pedro C. (@CanoPedro1972) June 27, 2020