Bonpreu i Esclat recapta dels seus clients més de 50.000 euros per promoure el català en continguts audiovisuals


L’arrodoniment en el preu de la compra que van fer els clients de Bonpreu i Esclat el passat mes de gener, era destinat a promoure el català en les plataformes audiovisuals, per incorporar la nostra llengua en els seus continguts, com pel·lícules, series o documentals.

En total els clients de la cadena de supermercats catalana, van fer 315.703 donacions i es va recollir la xifra de 54.222 euros, que han estat entregats a Plataforma per la Llengua, l’entitat que vetlla per la normalització del català en tots els àmbits de la societat i en aquest cas amb un projecte per protegir el català en els continguts audiovisuals amb la finalitat que els espectadors catalans trobem una oferta en la nostra llengua.

L’arrodoniment d’aquest mes de febrer anirà destinat al projecte ‘Realitat Millorada’ de la Fundació A Bosch en col·laboració de la Fundació Small i la Fundació Aladina, per humanitzar la zona d’oncologia pediàtrica de la Vall d’Hebron, per tal que els pacients i familiars tinguin una millor qualitat de vida durant les seves llargues estances en l’hospital.

Aquest projecte té un pressupost de 6.172.432,40 € pel que necessiten la solidaritat de tots nosaltres.  Recordem que una de les cares visibles de ‘Realitat Millorada’ és la família de l’exjugador del Barça, Luís Enrique. Si aneu a comprar a Bonpreu i Esclat, animeu-vos a col·laborar.

Luis Enrique i la seva família donen suport a un projecte de la Vall d’Hebron sobre el càncer infantil (20.11.2021)