Bonpreu i Esclat recapta en menys de dos mesos 170.000 € per causes socials.


La Cadena de supermercats catalana, Bonpreu Esclat va posar en marxa el passat mes de febrer una campanya per recaptar diners per causes socials.

La campanya consisteix a arrodonir el valor de la compra en fraccions de 50 cèntims, és a dir si una compra puja 20,10 €, el client pagarà 20,50 €, els 40 cèntims de diferència aniran destinats a fins socials.

D’ençà que es va posar en marxa aquesta campanya al mes de febrer, s’ha aconseguit recaptar 170.908 €, en un total de 714.971 micro donatius, que en aquest primer cas aniran destinats al Casal dels Infants i serviran per donar reforç escolar a nens i nenes en situació de vulnerabilitat.

No ens podem imaginar la falta que fa un reforç escolar pels infants de les famílies nouvingudes, nosaltres estem acostumats a ajudar als nostres fills a fer els deures, aquests pares per desconeixement de la nostra llengua o per l’alt grau d’analfabetisme que tenen, no poden donar-los el reforç que necessiten els seus fills.

El mes d’abril les microdonacions es destinaran a la Fundació Lliga Catalana d’Ajuda Oncològica amb el projecte de suport psicològic a persones amb càncer i/o als seus familiars.

Cada mes hi haurà un nou destinatari, entre els quals es troben Save the Children, Fundació Impulsa, Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus, Fundació Amics de la Gent Gran, entre altres.

Felicitats a la gent de Bonpreu Esclat que amb aquesta idea solidària ens fa ser més solidaris a tots. I ja ho sabeu si aneu a comprar a Bonpreu Esclat, arrodoniu la vostra compra.

Quina és la teva reacció

M'encanta M'encanta
14
M'encanta
Em diverteix Em diverteix
0
Em diverteix
M'agrada M'agrada
2
M'agrada
m'entristeix m'entristeix
0
m'entristeix
M'interesa M'interesa
0
M'interesa
Em fascina Em fascina
0
Em fascina

Comentaris 2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

També et pot agradar ...

Més ACTUALITAT

No et perdis